Witam, wszyscy proszą o jingle pod swoje radio... oczywiście za kasę, ja w ramach promocji zrobię 3 jingle za darmo, mogę podłożyć sam vocal. Nie jestem amatorem i gościem typu "jazda life remix" tylko dosyć obeznanym w teh branży. Moje doświadczenia to praca w Studio Produkcji Dźwiękowych, Zwariowane Melodie w dziale młodzieży. TYLKO 3 VOCALE za darmo, proszę zgłaszać się na: przemkg23@o2.pl
TYLKO 3 VOCALE za darmo, proszę zgłaszać się na: przemkg23@o2.pl Chyba wyraźnie napisane?;/ Jezu co sie z tymi polakami dzieje.. nawet czytac dobrze nie potrafia..
Kontakt ze mną wyłącznie przez e-mail, w zgłoszeniu proszę zawrzeć tekst jak ma zawierać jingiel. Robię tylko 3 jingle (1 dla jednej osoby) i adres na który ma być wysłany vocal.
Pisze w tym temacie ponieważ podany w-mail jest nie poprawny.
vocal = Radio Enter.... Najlepsza muzyka w sieci
Bardzo proszę o zrobienie tego jingla. W zamian proponuje zamieszczenie
pana reklamy (strony www, radia itp.). Jingla prosze wysłac na tego
e-maila igon1016@wp.pl .
Witam podany adres email jest nieprawidłowy ? więc napiszę tutaj:
Bardzo proszę o zrobienie jingla jego treść:
"Amster FM - Najbardziej rozegrane radio w Sieci ! Tylko u Nas Najlepsze gorące hity ! www.amsterfm.pl " <---- lub coś w tym stylu aktulanie nie mam jakiegoś konkretnego pomysłu na jingla ale może sam coś wymyślisz lub ewentulanie dołożysz to tego tekstu Jingla proszę mi przesłać na mój adres email: djrush@gery.pl
Witam, po moim poście zasypało mnie mnóstwo ofert, które zrealizowałem... limit 3 jingli został już wyczerpany, pozdrawiam i zapraszam na Multifonika.net, tam też znajdziecie mój głos (temat do zamknięcia)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum